E-Ticaret entegrasyon çözümleri

E-Yaz yazılım ve e-ticaret entegrasyonu

İnternet üzerinden mal ve hizmet satma, satın alma işlemleri olarak tanımlanan e-ticaret ve e-ticaret çözümleri ile İşletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda yazılım çözümleri ve danışmanlık hizmetleri üreten e-yaz yazılım, tam entegre olarak çalışmaktadır.

E-Ticaret yazılımları, birçok firmada ticari yazılımlardan bağımsız olarak kullanılmaktadır. Firmalar e-ticaret yazılımları ile ticarette bir çok avantaj kazanırken, ticari yazılımlarla tam entegrasyon avantajlarından faydalanamamaktadır. Ticari yazılım ve e-ticaret yazılımının entegrasyonu, işletmede bu konularla ilgili birçok operasyonel maliyetin düşmesini sağlamaktadır.

e-ticaret

İki yazılıma da işlenmesi gereken veriler entegrasyonda tek yerden yapılacağı için daha az zaman harcanır. İşlenen verilerde hata yapma riski azalır ve hatayı yapan kullanıcının tespit edilmesi kolaylaşır. Hata oranının azalması ve işlemlerin daha kısa zamanda yapılması sevkiyat hızını artırır, yanlış fiyat verme ve hatalı ürün çıkma ihtimali azaltır.

Entegrasyon, tek kalan bir ürünün aynı anda hem e-ticaret ile sanal mağazadan hem de işletmenin fiziki mağazasından satılmasının önüne geçerek, bu gibi durumlar da müşterilerde oluşacak güven problemini ortadan kaldırır.

Entegrasyon sayesinde yapılacak işlem sayısı düştüğü için işletmede sistemle ilgili çalışacak personel ihtiyacı azalır.

Entegrasyon, yönetimin istediği raporların zamanında ve doğru olarak üretilmesi sağlayarak işletmede daha etkin ve güçlü bir yönetim oluşmasına katkıda bulunur.

Dünyada ve ülkemizde e-ticaret’in hacmi her geçen gün biraz daha artmaktadır.

2009 yılında Türkiye’de 9,1 milyar TL  olan e-ticaret hacmi, 2010 yılında %40,61 ‘lik büyüme ile 12,8 milyar TL seviyelerine yükselmiştir. 2010 yılından 2011 yılına %46,32 ‘lik büyüme ile 18.7 milyar TL seviyesine yükselmiştir., 2011 yılından 2012 yılına %34,35 ‘lik bir büyüme ile 25,2 milyar TL seviyesine yükselmiştir. 2012 yılından 2013 yılına ise %37,44 ‘lük bir büyüme ile 34.6 milyar TL seviyesine yükselmiştir.  2014 yılının sonunda 48 milyar TL seviyelerini aşan e-ticaret hacmi yılda ortalama %39 büyümektedir. (Dünyadaki e-ticaret hacmi 2014 yılında 800 milyar dolara ulaşmıştır.)

Birçok işletme artan bu e-ticaret hacminden pay alabilmek ve kendi pazar payını kaybetmemek için bu konuda yatırım yapmaktadır. Ancak yapılan yatırımların bir kısmı bilinçsiz olduğundan işletmelere hiçbir fayda sağlamamakta ve hatta zarar vermektedir.

Yapılan yatırımların istenen sonuçları verebilmesi için işletmeye uygun doğru ürünlerin ve profesyonel hizmetlerin alınması kaçınılmazdır.

E-Yaz Yazılım, Türkiye’nin önde gelen e-ticaret yazılımlarından ideasoft ile tam entegre çalışarak işletmelerin bu konudaki ihtiyaçlarına profesyonel çözümler sunmaktadır.