Akıllı Santral

Telefon numarasından cari tanıma

Akıllı santral yazılımı ile firmalara, kurum, kuruluşlara ve şahıslara ait, unvan, yetkili isim, şirket ismi, kurum kuruluş ismi, telefon, adres, mail vb. gibi bilgileri içeren cari kart açabiliriz. Gelen aramalar sisteme kayıtlı telefonla eşleştiğin de o telefona ait cari kartı otomatik olarak tanır ve açarak kullanıcı ekranına getirir. Bir cari karta birden fazla telefon tanımlanabilir. Bu telefonlar GSM veya sabit olabilir.

İlk açılışta cariye özel not

Cari kartın otomatik olarak açılması sayesin de bilgisayara arayan kişi, firma, kurum ve/veya kuruluşla ile ilgili anın da gerekli notlar alınabilmektedir.

news1asdGörüşmelerin sesli kaydedilmesi

E-Yaz akıllı santral yazılımı, yapılan görüşmelerle ilgili sesleri yine arayan cari kartla ilişkilendirilecek şekilde bir server veya sanal serverda görüşme tarih ve zamanını da tutacak şekilde kaydeder. Sisteme

Görüşme ile ilgili bilgi notlarına kolayca erişilebilmesi

Görüşme kayıtlarına kolayca erişebilme yeteneği, bu sayede yapılan görüşmeye daha sonradan ihtiyaç duyulduğun da ulaşarak dinleyebilme.

Hatırlatma eklenmesi

Alınan notlara hatırlatma eklenmesi. Belirli bir tarihte tekrar ihtiyaç duyulacak olan notlara o tarih ilave edilerek o tarihte sistemin not ekleyen kişiye notu otomatik olarak hatırlatma özelliği.

Her firmaya sınırsız çalışan tanımlaması böylelikle arayan kişiye özel bilgiler tutulabilmesi

Arayan her firmaya istenildiği kadar çalışan kişi tanımlaması yapılabilir. Bu kişilere ait telefonun dışın da gerekli olan diğer bilgilerde (mail, unvan gibi) eklenebilir.

E-Yaz Akıllı Santral ve E-yaz T-set Cari kart entegrasyonu

Akıllı santral yazılımından açılan carinin e-yaz ticari set yazılımında da otomatik olarak açılması. Tam tersi işlemin de e-yaz ticari sette açılan cari bilgilerin tek tuşla akıllı santral yazılımına aktarılması. Akıllı santralde alınan notların e-yaz ticari sette ilgili firmaya ait cari karttaki not kısmına da otomatik olarak yazması. Firmaya ait değişik zamanlarda aramalarından yakalanan farklı personellere ait bilgilerin akıllı santral yazılımın da ve  t-setteki cari kartlar için deki çalışanlar kısmın dada otomatik oluşturulması.

Mail uygulaması ile entegre edildiğinde müşteri ile yapılan tüm yazılı ve sesli görüşmelerin kayıt altında tutulabilmesi.

Çağrılarla ilgili kendine ve farklı birim ve kişilere görev oluşturmaipsantralasdasd

Gelen telefonlarla telefona cevap veren kişi kendisine görev oluşturabildiği gibi ekranda önceden tanımlanmış olan farklı bir birime ya da kişiye görev oluşturabilir.

Görev oluşturulan kişiye anın da mail atma

Görev oluşturulan kişiye sistem de kayıtlı olan maili üzerinden görev oluşturulur oluşturulmaz mail ve/veya sms atarak görevin hemen kişiye ulaştırılmasını sağlamak

Görevlerin durumu takibi

Atanan görevler ile ilgili beklemede, ertelendi, sürüyor gibi görev durumu oluşturma ve görev bitince görev kapatma özelliği.

Geriye dönük görev raporlaması

Geçmişe dönük görevlerle ilgili durum ve sonuç raporlarına kolaylıkla ulaşabilme özelliği.

Geriye dönük arama sayısı ve süresi sorgulaması

Geriye dönük aramalar ile ilgili analiz yapabileceğimiz bilgileri oluşturma özelliği. Toplam arama süreleri belirli bir gruba ait firma arama sayısı ve süreleri. En çok arama yapılan saatler. Bir firmaya özel arama süre ve sayısı gibi raporlara ulaşabilme.