E-TİCARET

E-Yazılım [ERP | Ticari Program] ve İdeasoft Entegrasyonu ile;

Ürün kartları [Stok Kartları] sisteme sadece bir defa işlendiğinden zaman kazancı sağlanabilecek, depo ve raflardaki stoklar gerçek zamanlı takip edilebilecektir.

Bir ürün hem mağazada hem de sanal mağazada satılabileceği için,  biten ürünlerin  siparişi veya satışının sanal olarak yapılmasının önüne geçilebilecek, veri bütünlüğü sağlandığı için veri girişlerin den kaynaklanan hatalar en aza indirilebilecek, hatalı sevkıyatın olması engellenecek ve,

bütün ticari işlemler entegrasyon sayesin de tek bir merkezden daha etkin ve doğru yönetilecektir.

Web de ürün aktive etme

E-yaz Yazılım ürünleri olan Ticari Program [T-Set ML] ve/veya Kobi ERP [Kerp] de tanımlanmış olan ürün [stok] kartlarından istediğimiz ürünü ideasoft sanal satış sitesinde aktif edebiliriz. Böylece sistemimizde açılan bütün stoklardan İnternet üzerinden satmak istemediğimiz ürünleri ayırabiliriz.

Ürün Grupları Resim ve İçerikleri

Ürün Grupları

T-Set ML ve/veya Kerp de açılmış stoklar için oluşturduğunuz stok gruplarını e-ticaret yazılımında otomatik olarak kullanabilirsiniz. Böylece e-ticaret yazılımı üzerinde ayrıca stokları gruplara ayırmayarak, zamandan tasarruf edebilir veri işlemedeki hataları en aza indirebilirsiniz.

Ürün Resim ve İçerikleri

E-Yaz Yazılım ve İdeasoft entegrasyonu ile ürünlerinize ait resimleri, fiyatları ve diğer detay bilgileri  T-Set ML ve/veya Kerp üzerinden e-ticaret sitesine aktarabilirsiniz.

Vitrin, Yeni Ürün, Ucuz Ürün, Kampanya

T-Set ML ve/veya Kerp de açılmış stoklardan istediğimizi ideasoft sanal satış  sitesinde vitrin ürünü, indirimli ürün, yeni ürün veya kampanyalı ürün olarak tanımlayabiliriz bu tanımlamaların e-ticaret yazılımında otomatik olarak görülmesini sağlayabiliriz.

Farklı İsim ve Kod Oluşturma

Ürünlerin internet üzerinde ki kod ve isimlerini aynı ürün kartına bağlı kalmak şartı ile değiştirebilirsiniz.

Sipariş Entegrasyonu

E-Ticaret yazılımı üzerinden alınan bir sipariş otomatik olarak E-Yaz yazılım ürünlerinin sipariş modülüne alınan sipariş olarak düşer. Böylece oluşan siparişi faturaya/irsaliye ye  dönüştürüp müşteriye sevk ederek işlemlerinizi hızlandırabilir zaman ve personel tasarrufu sağlayabilirsiniz.

E-Ticaret Demek Ne Demektir?

E-ticaret mal ya da hizmetlerin internet üzerinden satımını ve alımını gerçekleştiren elektronik sistemler (bilgisayar, kredi kartı, sanal pos, internet) ile yapılan bir alışveriş sistemidir. E-ticaret sayesinde firmalar sahip oldukları ürünlerin satışlarını internette satabilmekte, müşteriler ise bu ürünlerin satın alımını internete girerek yapabilmektedir. Elektronik ticaret 3 kategoride ayrılabilir.

Bunlar tanıtım, sipariş ve teslimattır.

Elektronik Ticaretin Kapsamı

Elektronik ticaret bütün bilgisayar ağları üzerinden ürün tasarımı üretilmesi tanıtımın yapılması ticari muameleler hesapların ödenmesi ile ilgili tüm etkinlileri kapsar.

Elektronik ticaret sanal ortamda iş yapmak demektir. Yazılı metin ses video biçimindeki verilerin elektronik olarak işlenesi ve iletimini içerir. Elektronik ticaret çok dağınık etkinlikleri içerir. Bunlar arasında mal ve servislerin elektronik olarak alışverişi, sayısal içeriğin anında kaynaktan sunma, kamu alımları, doğrudan tüketiciye pazarlama ve satış sonrası servisler gibi etkinlikler sayılabilir. Elektronik ticaret her türden mal ve hizmeti kapsar. Elektronik ticaret alışılagelmiş etkinlikler (sağlık eğitim) ve yeni etkinlikler (sanal alışveriş merkezleri) olmak üzere bir dizi değişik aktiviteyi kapsar.

Elektronik ticarette kullanılan araçlar nelerdir ?

Sağlıklı bir şekilde elektronik ticaret yapılabilmesi için internet bilgisayar tablet cep telefonu online ödeme sistemleri wap televizyon kargo ürün entegrasyonları sunucu alan adı elektronik veri değişim ağı para transfer merkezleri gibi araçların tamamının bir arada kullanılması gerekmektedir.

E-ticarette başarının sırrı nedir?

E-Ticaret son yılların en hızlı büyüyen iş modellerinden birisi. Bilgiye kolay ulaşma, detaylı ürün karşılaştırması yapabilme, fiyat avantajları ve farklı ödeme biçimleri sunması nedeniyle Internet üzerinden alışveriş artık günlük yaşamın bir parçası haline geldi.

Hızlı gelişim süreci, Internet üzerinde binlerce e-ticaret sitesinin açılmasını da beraberinde getirdi.

Bir e-ticaret sitesi sayısız benzerlerinden nasıl ayrılır? Başarılı e-ticaret sitelerinin sırrı nedir? Bu soruların yanıtı aşağıda açıklamalarını bulacağınız çok sayıda değişkende gizli.

E-ticaretle neler kazanırsınız?

Internet üzerinden çalışan sistemlerin desteğini arkasına alarak işinizin işleyiş şeklini değiştirir ve hızla değişen pazar teknolojisindeki yerinizi almanızı sağlar.

Geleneksel pazarlama yöntemleri ile yapamayacaklarınızı gerçekleştirmenize olanak tanır.

Interneti işinizin en önemli sunum alanlarında biri haline getirir.

Pazarlama alanınızı genişleterek nakit akışı sağlayan yeni bir alan yaratır.

Kullanıcıların ürün ve servisleriniz hakkında daha kolay ve hızlı bilgi edinmesini sağlar.

Satıcı ve alıcıların birbirleriyle buluşmalarını kolaylaştırır.

Müşteri kitlenizle daha hızlı ve güvenilir ilişkiler kurmanıza yardımcı olur.

Daha yeni, değişik ve geniş hizmet ve müşteri ağı oluşturmanızı sağlar.

İşlemlerin otomasyonu, hızlı bilgi akışı ve veri tabalarınızın tek merkezde toplanması yoluyla zaman ve para tasarrufu sağlar.

E-Ticaret için ne yapmalıyım?

E-Ticaret Siteniz için Akılda Kalacak Bir İsim ve Güçlü Bir Yazılım Bulun

Kuracağınız e-ticaret sitesinin ismi uzun olmamalı, kolay akılda kalmalı, satacağınız ürünleri anımsatmalıdır. Tek kelimeden oluşan isimler daha çok akılda kalır.

I,Ş,Ğ,Ö,Ü gibi Türkçe karakterler kullanmayın. Her ne kadar günümüzde Türkçe karakter destekli alan adları almak mümkün olsa da bu isimler için bazı özel kurallar uygulanır.

Aldığınız ismi tescil ettirin.

Mallarınızı Internette göstermek ve müşterilerinize bilgi akışı sağlamak için, işlevsel bir yazılım edinmeniz gerekir.

Aldığınız yazılım temel olarak; reyon ekleme, ürün ekleme, sipariş alma gibi temel bölümleri kapsamalıdır.

Temel işlevlerinin dışında, satış sitenizin içerisinde pazarlamaya yönelik aktivitelerin olması da gerekir. Pazarlama aktivitelerinin çokluğu ve işlevselliği gerçek bir satış başarısı sağlar.

Sağlıklı İşleyen Tedarik, Stok ve Ödeme Sistemleri Oluşturun

Tedarik sürecini sağlıklı yaşamak için satmak istediğiniz ürünün, sipariş sonrasında nasıl temin edileceğini ve teslim edileceğini belirleyin.
Stok tutabilir ya da akıcı bir satış planı yapabilirsiniz. Burada önemli olan, satış sonrasında, ürünün en kısa zamanda kusursuz bir şekilde müşterinize teslim edilmesidir.

Ödeme sisteminizi oluştururken e-ticaretin yalnızca bir aracı platform olduğunu, müşterilerinizden aldığınız ücretin şirket hesaplarınıza aktarılacağını unutmayın.

E-ticaret sitenizde satışları nasıl geliştirirsiniz ?

Yakın çevrenize, iş çevrenize e-ticaret siteniz ile ilgili tanıtım e-postaları gönderin. Ama gönderilerin dozunu kaçırmayın.

Türkiye’de ve uluslararası alanda sen çok kullanılan ücretsiz arama motorlarına kaydolun.

Kendi iş alanınızla ilgili yenilik yapın. Kimsenin satmadığı bir ürünü satın, hızlı teslimat yapmanın bir yolunu bulun, küçük promosyonlarla alışveriş deneyimini zenginleştirin.

Kullandığınız kartvizit, fatura gibi yazılı dokümanlarda, şirket kaşenizde e-ticaret sitenizin adresi mutlaka kullanın. Santralinizde müzik sesi yerine bir fon müziği eşliğinde e-ticaret sitenizin tanımını yapın.

Sitenizin içeriği konusunda bilgi almak isteyenler için “Sık Sorulan Sorular” ve “Müşteri Hizmetleri” gibi bölümleri mutlaka bulundurun. İçeriklerinin güncel olmasına dikkat edin.